Pierwsze informacje!!!

Czuwaj! 馃榾
 Przedstawiam Wam kilka najwa偶niejszych informacji dotycz膮cych wydarze艅 w najbli偶szym czasie:
1)MUNDURY
Pomy艣la艂y艣my 偶eby nie czeka膰 z mundurami a偶 do uzbierania pe艂nej sumy na akcji zarobkowej i kupi膰 je jak najszybciej (najlepiej w tym tygodniu). B臋dziecie mog艂y ju偶 zacz膮膰 zdawa膰 na pr贸b臋 harcerki (chust臋 i pagony [osoby z *** maj膮 mniej zada艅馃槈]). Pieni膮dze (115z艂) mo偶na przynosi膰 do mnie na adres: D膮br贸wka, ul. D臋bowa 34 dzisiaj do 21:00 lub jutro w godzinach 15:30-21:00. Opr贸cz mundur贸w, b臋dziecie jeszcze potrzebowa膰 innych element贸w umundurowania (Pola wam wys艂a艂a w SMS-ie) ich 艂膮czna cena (tylko niezb臋dnych rzeczy) to 79,50z艂. Je艣li chcecie zakupi膰 inne elementy lub po prostu wi臋ksz膮 ilo艣膰 (np. getr czy wywijek) to musicie same obliczy膰 koszt i poinformowa膰 mnie o tym. Najlepiej gdyby艣cie te pieni膮dze (za elementy umundurowania) r贸wnie偶 przynios艂y do mnie razem z pieni臋dzmi za mundur, 偶eby艣cie nie musia艂y kilka razy do mnie chodzi膰:) Jestem 艣wiadoma 偶e 195 z艂 to ogromny wydatek, ale teraz wy艂o偶ymy swoje pieni膮dze, a po akcji zarobkowej ,,oddamy je sobie" (mam nadziej臋 偶e wiecie o co mi chodzi). Link do strony, z kt贸rej b臋dziemy zamawia膰 mundury (zmierzcie siebie i z pieni臋dzmi przynie艣cie mi r贸wnie偶 najlepiej na kartce lub napiszcie w SMS-ie rozmiar, kt贸ry chcecie):
http://www.siedemgor.pl/pl/p/Fartuch-ZHR-Nowy/329
2) AKCJA ZAROBKOWA
Najprawdopodobniej odb臋dzie si臋 ona na mszach w niedziel臋 5.11.2017r. Ksi膮dz mi jeszcze nie da艂 odpowiedzi, ale gdy da to napisz臋 wam szczeg贸艂owe informacje:) B臋dzie ona polega艂a na sprzeda偶y ciast pod ko艣cio艂em w D膮br贸wce (postarajcie si臋 w to zaanga偶owa膰 rodzin臋, babcie, ciocie itd., bo im wi臋cej ciast, tym wi臋cej zarobimy:)
3)WIECZORNICA PATRIOTYCZNA
Odb臋dzie si臋 ona 11.11 po po艂udniu w Poznaniu (najprawdopodobniej w ko艣ciele u Oblat贸w), natomiast 10.11 b臋dzie pr贸ba do niej. Je艣li macie jakie艣 pomys艂y na wyst臋p to 艣mia艂o piszcie:)
4) STOPNIE I SPRAWNO艢CI
Mam nadziej臋 偶e nied艂ugo dowiem si臋 o zadaniach na pr贸b臋 harcerki, kiedy je dostan臋 to wy艣l臋 je Wam. Na sprawno艣ci mo偶ecie ju偶 zdawa膰, ale tylko na jednogwiazdkowe (*). Zrobione zadania przynosicie na zbi贸rki zast臋p贸w lub wysy艂acie mi ich udokumentowanie (np. zdj臋cia). Ksi膮偶eczka sprawno艣ci jest dost臋pna w zak艂adce na blogu ,,Stopnie i sprawno艣ci". Je艣li chcecie zda膰 na jak膮艣 sprawno艣膰 to musicie poinformowa膰 mnie o tym, a ja dam Wam zadania (albo w ksi膮偶eczki Sprawno艣ci, albo troch臋 zmienione)

trop. Amelka

Komentarze

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Sk艂adki, ob贸z 2018

Sekcja teatralna+zbi贸rka

11 listopada